مطالب مفید نت

ساخت وبلاگ
 صنایع دستی کرمان[عکس: kerman1.jpg]

صنایع دستی کرمان، موضوعی است که در این مقاله به شرح مختصری در مورد آن آورده ام. در شهر کرمان بازار قدیمی به نام بازار گنجعلی خان وجود دارد که از قدیم الایام محلی برای عرضه ی سوغات و صنایع دستی کرمان می باشد. با گذر از این بازار متوجه خواهید شد که صنایع دستی شهر کرمان همانند سوغاتی های آن تنوع بسیاری دارد و تمام سلیقه ها را راضی می کند. صنایع دستی کرمان مس، پته دوزی، قالی بافی،مشبک چوب، عریض بافی هستند. بعضی از این صنایع دستی مانند قالی بافی در کارگاه ها و گروهی دیگر مانند شال بافی، عریض بافی و پته دوزی بصورت خانگی و توسط زنان و دختران کرمانی تولید می شدند که تقریبا بجز پته دو هنر دیگر از رونق افتاده است. 

علاوه بر موارد گفته شده، دیگر صنایع دستی استان کرمان عبارتند از:

گلیم بافی
شال بافی
قالیچه افشار
چاقو سازی راین
معرق چوب
قلم زنی مس
خوس(بافت الیاف طلایی،نقره ای و … بر روی لباس)
سیس بافی(بافت سبد و حصیر با گیس های درخت خرما)

قالی بافی کرمان

[عکس: qali-kerman.jpg]

قالی دست بافت کرمان از صنایع دستی بنام کرمان است. قالی بافی در این استان از دوران صفویان رواج دارد و قدمت قالی بافی در کرمان، این شهر را در زمینه فرش و قالی دست بافت مشهور نموده و طرفداران جهانی بسیاری دارد. خیلی از قالی های پهن شده در کاخ های جهان بدست هنرمندان کرمانی بافته شده اند. شهرت قالی کرمان به علت درآمیزی طرح و رنگ است و در اندازه های مختلف بافته می شوند. هنرمندان حاذق کرمانی فرش هایی در اندازه های 100 متر هم بصورت سفارشی بافته اند. بخشی از پشم مورد نیاز برای بافت قالی های کرمان از خراسان و بخشی از کرمانشاه تامین میشود همچنین در کرمان، رفسنجان، ماهان، راور و چند شهر دیگر در استان کرمان پشم های مرغوبی تولید می شود. از جمله طرح های رایج در قالی های کرمان خشتی، سرام، نقش گل محمدی، قاب قرآنی، ستونی، قابی، شاه عباسی، ترنجی، افشان، برگ فرنگی، شکارگاه و درختی می باشد.

قالی های کرمان در صادرات نقش بسزایی داردند. چنانچه قصد خرید فرش دست بافت داشتید از قالی کرمان فراموش نکنید.

پته دوزی کرمان

[عکس: patte-duzi-kerman.jpg]
پته دوزی از معروفترین صنایع دستی کرمان است، پته نوعی سوزن دوزی است که توسط زنان و دختران هنرمند کرمان خلق میشود. در این هنر نخ های کرکی ابریشمی،الوان یا پشمی بر روی پارچه هایی دوخته می شود. پارچه زیری پته عریض نام دارد که به رنگ های سبز، قرمز، سفید، زرد، سرمه ای، نارنجی،مشکی، عنابی و قهوه ای به چشم می خورد. رایج ترین رنگ عریض مورد استفاده در پته سفید و قرمز است. وجود اثری چون روپوش مقبره ی نعمت ا… ولی نشان دهنده ی قدمت این هنر است برای دوخت این پته ی بزرگ حدود یک قرن پیش 16 نفر زن هنرمند مشغول بودند.

قبل از دوخت بر روی پارچه ها طراحان هنرمند، طرح هایی بر روی پارچه ایجاد میکنند. مواد اولیه مورد نیاز برای پته دوزی سوزن، قیچی، انگشتانه، پارچه و نخ است و این مزیتی محسوب می شود به این علت که برای مواد اولیه مورد نیاز برای خلق این هنر کم است. طرح پته ای یا درخت زندگی معروف ترین نقش پته می باشد که به نام هایی مانند پته میری، پته جقه ای، پته بادامی، پته ترمه ای و غیره مشهور است. همچنین طرح هایی چون لچک ترنجی و نقش حیوانات، مخصوصا پرندگان کاربرد دارد. پته بصورت جانماز، زیر لیوانی، سجاده، رومیزی و … برای خرید در دسترس قرار دارد. پته دوزی مختص استان کرمان است و میتواند سوغات و یادگاری اختصاصی این شهر باشد. 

مس کرمان

[عکس: mes-kerman.jpg]

یکی دیگر از صنایع دستی استان کرمان که می توان از آن یاد کرد هنر مسگری میباشد. اگر به بازار قدیم کرمان رفته باشید آنچه بیشتر از همه نظرتان را جلب می کند مغازه ها و استادکارانی است که مشغول به ساخت اشیای مسی هستند. مس کرمان را اکثر افراد می شناسند و یکی از انگیزه هایشان در سفر به کرمان خرید مس است مخصوصا ظروف مسی که طبخ غذا در آن ها بسیار مفید است. از صنایع دستی مسی کرمان میتوان به کشکول، سینی، تابلو، قابلمه، ظروف غذا خوری و … اشاره کرد.

عریض بافی کرمان

[عکس: ariz-bafi-kerman.jpg]
عریض بافی بافت نوع پارچه نسبتا ضخیم و پشمی است که پارچه زیر ساخت پته دوزی، می باشد. در قدیم از این پارچه های برای دوخت لباس هایی همچون کت و پالتو استفاده می شد. اما امروز تولید عریض کم شده و حتی دیگر در پته دوزی هم استفاده نمی شود.

مشبک چوب کرمان

[عکس: moshabak-chob-kerman.jpg]

مشبک هم از صنایع دستی کرمان است و به معنای شبکه شدن، پنجره ای شدن یا ایجاد سوراخ هایی بر روی اشیاء می باشد. این هنر در گذشته محبوبیت بسیاری داشته است، و میتوان بر روی درها، پنجره ها و منبرهای مساجد و بسیاری از آثار تاریخی این هنر زیبا را دید. هنر مشبک کاری به دوصورت اجرا می شود، به شکل غیر پیوسته یعنی طرح ها جدا جدا بریده شده اند و بر روی سطحی چسبیده شده اند. و به شکل پیوسته که کل طرح به هم متصل می باشد. این هنر زیبا را در تابلو ها، اشیاء تجملاتی و … میتوان دید. استادکاران ماهری در این زمینه در کرمان ظهور کردند و این هنر را به کمال رساندند. در این زمینه می توان از استاد اکبر صوتی کرمانی یاد کرد. 
منبع: نشاط آوران

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 229 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 8:53

نخستین آلبوم رسمی امیرعلی بهادری از صبح امروز در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «سلام ساده» نخستین آلبوم رسمی امیر علی بهادری صبحامروز از سوی شرکت پخش دنیای هنر روانه بازار موسیقی کشور شده است.

این آلبوم در ده قطعه به نام‌های: «بهار خاکستری، باورت نمیشه، میم- نون- ت- واو، عوض نشو، نقطه کور، فکرای منطقی، خاطره، پرتگاه، بی خداحافظی، نگران نباش» منتشر شده است که آهنگسار و ترانه سرای تمام قطعات آلبوم خود امیرعلی بهادری است.

آرون حسینی، پیمان میرزایی و سامان لاترانی از جمله هنرمندانی هستند که در این آلبوم با امیرعلی بهادری همکاری کرده‌اند. محمد فلاحی میکس و مسترینگ کلیه قطعات این آلبوم را انجام داده است و «زایا سلیمان» نیز تهیه کننده این آلبوم است که از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شده است.

زایا سلیمان صبح امروز و پس از انتشار این آلبوم در بازار موسیقی کشور در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «آلبوم بالاخره امروز روانه بازار موسیقی کشور شده و امیدواریم مورد توجه دوستداران این خواننده قرار بگیرد. به هر حال برای انتشار این آلبوم زحمات زیادی کشیده شده است و همین باعث شده آلبومی قوی و با پتانسیل بالا را شاهد باشیم.»

سلیمان درباره اجرای زنده و کنسرت‌های امیرعلی بهادری نیز گفت: «به زودی تور سراسری کنسرت‌های امیرعلی را آغاز خواهیم کرد که به محض قطعیت، اطلاع رسانی خواهیم کرد.»
 

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:32

انتشار خبر درگذشت یکی از نوازندگان باسابقه کشور، اهالی موسیقی و خصوصا صنف نوازندگان را در بهت فرو برد. «سیامک رفیعی» صبح روز چهارشنبه 28 بهمن بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد و آخرین نت زندگی را نواخت. این نوازنده چیره‌دست گیتار فلامنکو پس از مدتی اقامت در خارج کشور چندی پیش وارد ایران شده بود. او در طول این مدت فعالیت‌های موسیقایی خود را از سر گرفته بود و با سایر موزیسین‌ها همکاری می‌کرد اما خواست خداوند اینگونه شد که نوای ساز سیامک رفیعی خاموش شود.

این نوازنده کهنه‌کار سابقه همکاری با موزیسین‌های زیادی را داشت و در کنسرت‌های متعددی از جمله چند اجرا با «سعید شهروز» حضور پیدا کرده بود. از او آلبوم بی‌کلامی به نام «رقص آتش و آب» هم به یادگار مانده است. این اثر از سوی نشر «هم آواز آهنگ» منتشر شد و آهنگسازی و تنظیم قطعات توسط خود سیامک رفیعی انجام شده بود.

سایت «موسیقی ما» وقوع این ضایعه اسف‌بار را به بازماندگان آن مرحوم و اهالی موسیقی تسلیت می‌گوید و برای روح سیامک رفیعی از خداوند متعال علو درجات را مسألت داریم. 

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:32

انواع پوست و نحوه مراقبت پوست از آن ها

به طور کلی 4 نوع پوست وجود دارد: چرب، خشک، نرمال و ترکیبی. علاوه بر این، ممکن است پوست حساس همراه با یکی از این چهار نوع پوست باشد. نوع پوست شما می*تواند در طول زمان تغییر کند؛ به عنوان مثال افراد جوان بیشتر از افراد مسن دارای پوست نرمال یا طبیعی هستند.
پوست خشک:
اگر پوست شما تمایل زیادی به از دست دادن آب، فاقد روغن و تعداد کمی جوش در صورت وجود دارد؛ پوست شما خشک در نظر گرفته می*شود. در موارد شدیدتر ، پوست خشک فاقد کشش (قابلیت ارتجاعی) است و می*تواند بسیار حساس به نور آفتاب ، باد و هوای سرد باشد.
درمان: پوست خود را یک بار در روز با کرم پاک*کننده چرب و آب گرم بشویید. از تونر و محصولات آرایشی که بر پایه الکل ساخته شده و باعث اثر خشکی بیشتر روی پوست می*شود پرهیز کنید. از لوسیون*های مبتنی بر هیدرات (آب) برای پوست خود استفاده کنید که پوستتان را شاداب و باطراوت نگه می*دارد.
پوست چرب:
اگر پوست شما چرب است، معمولا بسیار براق است و منافذ به طور کلی کمی بزرگ است. بنابراین بیشتر در معرض ابتلا به جوش، دانه*های سرسیاه و دانه*های سر سفید نسبت به انواع دیگر پوست است و بافت زبرتری دارد.
درمان: این پوست تمایل به جذب آلودگی بیشتر نسبت به پوست خشک دارد بنابراین صورت خود را دو بار در روز با یک پاک*کننده ملایم بدون*کف و آب گرم بشویید. همچنین از تونر هیدراته بدون الکل برای حذف باقیمانده چربی روی پوست استفاده کنید.
پوست طبیعی یا نرمال:
برخی پوست*های نرمال به نظر می*آیند از نوع پوست ترکیبی باشند. اگر پوست شما چرب در ناحیه T (بینی، پیشانی و چانه) است و بینی شما خشک و محکم بر روی گونه*ها کشیده شده است، پوست شما نرمال در نظر گرفته می*شود. همچنین طبیعی در نظر گرفته می*شود اگر پوست شما با فصول تغییر یابد (در زمستان خشک*تر و در تابستان چرب*تر).
درمان: پوست خود را با پاک*کننده*های نرمالی که برای پوست شما طراحی شده بشویید. ار تونرهای بدون الکل و هیدراته استفاده کنید. از مرطوب کننده*هایی که بیشتر برای پوست خشک اند استفاده کنید.
پوست ترکیبی:
این نوع پوست از دو نوع پوست بر روی یک صورت تشکیل شده است. این شرایط زمانی رخ می*دهد که جوش (آکنه) وجود دارد و مقدار زیادی چربی در یک منطقه است و بقیه قسمت*ها به طور کلی خشک می*باشد. دو مثال برای این نوع پوست رایج است: پوست خشک با آکنه نوک تیز و کورک دار بر روی گونه*ها یا پوست نرمال با آکنه نوک تیز ملتهب و کورکی در چانه و اطراف دهان.
درمان: هر قسمت از پوست به اقتضای نوع خود همانطور که در بالا شرح داده شد، مراقبت شود. اگر آکنه شدید است با متخصص پوست و زیبایی پوست مشورت کنید.
پوست حساس:
لطفا توجه داشته باشید که شما ممکن است پوست حساس و معمولی، چرب یا خشک داشته باشید. اگر پوست شما دارای واکنش*های آلرژیک به محصولات آرایشی است و معمولا حساس به آفتاب، باد و هوای سرد است این پوست حساس محسوب می*شود. حساسیت می*تواند به صورت قرمزی، التهاب، جوش و اتساع مویرگ*ها نشان داده شود.
درمان: از پاک*کننده، تونر، لوازم آرایشی و مرطوب*کننده*هایی استفاده کنید که بدون رایحه و کم*آلرژی باشند و این محصولات را هر روز استفاده کنید. یک پیشنهاد خوب برای این نوع پوست این است که همیشته از محصولاتی استفاده کنید که دارای اثر تسکین*دهنده باشند که می تواند برخی از این مواد تشکیل*دهنده آنها به شرح زیر باشد: بابونه، اسطوخودوس، رزماری، آویشن، آلوئه*ورا، روغن نارگیل ، جلبک و غیره.

مراقبت*های عمومی پوست برای انواع پوست

• جلوگیری از آسیب آفتاب:

به استفاده از کرم*های ضد آفتاب یا لوسیون با حداقل SPF 15 تا 30 در روز عادت کنید. همچنین به یاد داشته باشید که اشعه خورشید می*تواند مخرب در زمستان باشد که به دلیل انعکاس از برف می*باشد. اگر شما دوست ندارید که هم زمان از هر دوی مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنید، یک کرم مرطوب*کننده با خاصیت ضدآفتاب بخرید.
• صورت خود را در صبح و شب بشویید

این یک گام حیاتی است و شما باید این کار را به یاد داشته باشید. از پاک*کننده*های صورت برای شستن صورت خود استفاده کنید.
• لایه*برداری از پوست صورت

با استفاده از کرم*های آماده*سازی صورت، ماسک و اسکراب مناسب. لایه برداری از صورت نقش عمده*ای در پاکسازی و جوانسازی پوست صورت دارد و باعث رفع لک و چین و چروک*های سطحی پوست می*شود.
• به شیوه سالم زندگی کنید.

سیگار کشیدن را ترک کنید. رژیم غذایی سالم بخورید که شامل بسیاری از میوه*ها و سبزیجات است. تا حد امکان استرس خود را کاهش دهید.
محصولات مراقبتی برای انواع مختلف پوست زنان
محصولات مراقبت از پوست به طور کلی برای زنان به یکی از این چند دسته تقسیم می*شوند: صابون*ها و مواد پاک*کننده، تونر و سرم*ها، مرطوب*کننده*ها، اسکراب*های لایه*بردار و ماسک*ها. این دسته*بندی*ها هر کدام می*توانند به محصولات خاص*تر تقسیم شوند که دارای اهدافی مانند درمان آکنه، جلوگیری*کننده آثار پیری، مبارزه*کننده با پوست چرب یا حفاظت*کننده در برابر آسیب نور آفتاب می*باشند. انواع بسیار متنوعی از محصولات مراقبت از پوست برای زنان وجود دارد؛ بنابراین دانستن نیازهای انواع پوست فرد، مهم در انتخاب محصول مناسب و صحیح است.
صابون*ها و مرطوب*کننده*ها معمولا در اولین قدم در برنامه روزانه مراقبت از پوست زنان وجود دارد. پاک*کنده*های صورت اغلب ملایم و بدون رایحه هستند که مناسب برای انواع مختلف پوست است، اما برخی پاک*کننده*هایی با فرمول*های خاص برای کمک به روشن شدن پوست پیر یا پاک کردن منافذ برای جلوگیری از آکنه طراحی شده است. در حالیکه برخی دیگر از محصولات مراقبت از پوست لازم برای استفاده روزانه هر فرد نیست، پاک*کننده و صابون*هایی برای حذف آلودگی، چربی، آرایش و سایر محرک*های محیطی که در منافذ ایجاد می*شود، در برخی اوقات مورد نیاز فردمی*باشد.
تکنیک مراقبت از پوست
بانوان دوست دارند صورتي زيبا و پوستي شفاف داشته ‏باشد. اکثرا خانوم ها به سرعت آرایش می کنند و نکات مراقبت از پوست را نادیده می گیرند. شما عزیزان می توانید با انجام یکسری نکات ساده زیبایی و سلامت پوست خود را بدست آورید.
1.تغذيه صحيح بسیار برای داشتن پوستی سالم موثر است:
براي داشتن پوست سالم، استفاده مرتب از سیزیجات و میوه ها تازه ، غلات ، ماهی و مواد غذایی که سرشار از ویتامین A, B, C E و آنتي‏اکسيدان هستند بسیار موثر می باشد. و همچنین کاربرد درست وسايل آرايشي نیز بی تاثیر نیست. تا آنجا که می توانید غداهای طبیعی میل بفرماییدو از غذاهای آماده خودداری کنید.
2.مراقبت‏ هاي اساسي پوست نقش مهم سلامتی پوست:
مراقبت اساسي‏ و منظم و با دقت از پوست صورت و بدن براي هر خانمي الزامی است که هنگام صبح و شب انجام دهد و از سه مرحله تشکيل شده ‏است؛
1- تميز کردن پوست،
2- مرطوب نگه‏داشتن پوست
3- استفاده از شير پاک کن‏ ها.
تميز‏کردن و مرطوب نگه‏داشتن پوست بسیار مهم و حیاتی است.
3.رژيم غذایی مناسب پوست:
مراقبت پوست به رژیم غذایی مناسب وابسته است، کارهاي از قبیل : لايه*برداري پوست بيروني براي از بين بردن سلول*هاي کهنه و رويش سلول*هاي تازه، برای این کار با مالش صورت با دست و به کاربردن حلال‏هاي الکلي ساخته شده از اسيدهاي ميوه‏اي انجام گيرد.
استفاده از ماسک‏هايي که ويتامين و مواد کاني دارند، چروک صورت را از بین میبرد و خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند، پوست به لطافت و نرمی خاصی می رسد و در واقع پوست جوانتر می شود.
4. استفاده از ضدآفتاب:
متخصصین پوست همیشه تاکید دارند که حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و ، چرا این همه تاکید برای استفاده از کرم ضد آفتاب وجود دارد ، زیرا اولین عامل پیری و آسیب پوست نور خورشید می باشد. مهترین مراقبت از پوست جلوگیری از آسیب نور خورشید می باشد.
در واقع در معرض مستقیم نور خورشيد قرار گرفتن، موجب چروک صورت و ايجاد لکه‏هاي رنگي برجسته مي*شود.
آسيب‏هاي نور خورشيد بر پوست حتي مي‏تواند باعث سرطان*هاي پوستي بشود.
5.آرايش صحيح:
آیا شما از مواد زیر ساز آرایشی استفاده می کنید؟ خیلی ها این نکات را نادیده می گیرند اما مواد زیر ساز آرایشی پوست شما را همواره مرطوب نگه می دارد . پوست مرطوب چهره شما را به طور واقعي عالي مینماید.
5 نوع پوست وجود دارد: خشک، معمولي، چرب، حساس و پوست ترکيبي.
نوع پوست شما چیست؟ دانستن این موضوع برای خرید لوازم آرایش الزامی است.
توصیه ومراقبت پوست صورت
مراقبت از پوست صورت همیشه برای خانم ها مهم بوده است. از زمان های بسیار قدیم در سراسر جهان از محصولات پوست استفاده می شده است، بسیار زیبایی که از روش های عجیب استفاده می کرده اند تا زیبا به نظر برسند. خوشبختانه در دوره ما محصولات مراقبت از پوست در دسترس هستند و نیازی نیست که از روش های عجیب استفاده کنیم.
مقدماتی ترین راه که تالگو برای یک مراقبت دائمی از پوست صورت پیشنهاد می دهد این است که خانم ها نوع پوست خود را تشخیص دهند. برای مراقبت از پوست با تجربه به نوع پوست باید برنامه ریزی نمود.به عنوان مثال پوست چرب به طور مکرر باید پاک شود. غدد چربی در پوست های چرب بسیار فعال هستند و روغن اضافی باید از روی پوست برداشته شود. پوست خشک نیاز به استفاده دائمی از مرطوب کننده ها داردو باید پوست صورت را هیدراته (داشتن یک میزان مناسب رطوبت)نگه داشت. یک نوع شایع دیگر پوست های مختلط است که در برخی قسمت های صورت پوست خشک و هم به عنوان پوست چرب مورد مداوا قرار گیرد. اولین و مهم ترین قدم برای شروع مراقبت از پوست این است که بدانید چه نوع پوستی دارید.
روش های ویژه ای برای حفظ سلامت انواع پوست ذکر شده است. برای مثال هر شخصی می تواند از عسل استفاده کند که یک ماده مغذی بسیار خوبی است. ویتامین Eبرای حفظ درخشندگی پوست ضروری می باشد. برای درخشندگی پوست از بادام استفاده کنید. رژیم غذایی خوب نیز نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی پوست ایفا می کند. این رژیم غذایی باید شامل سبزیجات برگ سبز مانند کاهو و اسفناج باشد. میوه هایی مانند پرتقال سیب و پاپایا هم بایددر رژیم غذایی باشد. برای حفظ سلامتی پوست به تمام این سبزیجات و میوه ها نیاز است.
یکی دیگر از نگرانی های خانم ها در مراقبت از پوست و آموزش مراقبت پوست صورت وجود چین و چروک و مبارزه با آن است. آکنه و چین وچروک صورت شایع ترین مشکلات پوستی برای خانم ها است.محصولاتی وجود دارند که برای معالجه آکنه مفید است چربی هایی که برای پوست شما ضروری است را ازبین می برید و باعث بوجود آمدن چروک در پوست صورت می شوند.
کرم های ضد چروک بسیاری موجود است .آنها حاوی آنتی اکسیدان هایی از قبیل ویتامین Aهستند. ویتامین Aبه بهبود عملکرد سلول های اپی تلیال (لایه رویی و داخلی پوست که وظایف مختلفی مانند حفاظت و جذب و ترشح دارد)کمک می کند و آنها را بازسازی می کند. کرم های وجود دارکه که شامل آلفا هیدروکسی اسید(ترکیباتی که از گیاهان مختلف مشتق می شوند و منشاگیاهی دارند) هستند و لایه های مرده پوست را بر می دارد. با استفاده از این کرم های پوست شاداب می شود. بسیاری از کرم ها نیز حاوی کلاژن (فراوان ترین پروتئین در بدن که به شکل گیری بافت های پوستی بدن کمک می کند)هستند که مانع از دست دادن آب در پوست می شوند.
 

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 17:36


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانلود برنامه هک کردن فیلم و قالب و بازی های فروشی به صورت رایگان نسخه اصلی

نویسندهپیام
amir2492 آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 2
تاریخ ثبت‌نام: Oct 2015
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
0 تشکر شده در 0 ارسال

ارسال: #1
دانلود برنامه هک کردن فیلم و قالب و بازی های فروشی به صورت رایگان نسخه اصلی
سلام برنامه ایی فوق العاده این برنامه میتونه بازی و فیلم و قالب فروشی به صورت رایگان دانلود کنه یا ببینید برا دانلود کلیک کنید 

دریافت فایل
 

امروز 09:02 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع:

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 0:55

شوالیه آوازایران در روز تولدش در کرج روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، استاد شهرام ناظری در ادامه تور کنسرت‌های آلبوم «ناگفته» به همراه پسرش «حافظ ناظری» در تاریخ 29 و 30 بهمن ماه روی صحنه می‌رود. این کنسرت که همزمان با روز تولد استاد شهرام ناظری (29 بهمن) در کرج برگزار خواهد شد، با همراهی گروه مولوی و با اجرای آلبوم «ناگفته» و بخش ساز و آواز روی صحنه می‌رود تا این کنسرت پس از اجرا در شیراز و رشت، این بار در کرج برگزار شود.

پیش از این استاد ناظری و فرزندش هشتم بهمن ماه در سالن ورزشي كارگران شهر رشت روي صحنه رفتند و نخستين اجراي زنده تور البوم "ناگفته " اوائل شهريورماه امسال در باغ "عفيف اباد"شيراز برگزار شده بود.

اتنا اشتياقي (نوازنده ويؤلن سل)، ميثم مروستي(نوازنده ويلون)، فرهاد صفري (ساز ابداعي)،شهريار نظري، بابك غسالي(عود)، خانواده ناظري را در اين كنسرت همراهي مي‌كردند. مهندس مهدوي "فرماندر شهر رشت" و دكتر ثابت قدم شهردار رشت مهمانان ويژه این كنسرت در رشت بودند.

اين برنامه به همت موسسه فرهنگي هنري "پويندگان تدبير و اميد " در رشت برگزار شد و تهیه کننده این کنسرت در کرج نیز «مجید عبدی» است.

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 19:02

~*~Respina~*~ غایب
ناظر ارشد O.o
******

ارسال‌ها: 1,302
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2013
اعتبار: 843

تشکر ها: 1973
3743 تشکر شده در 1121 ارسال

ارسال: #3
RE: باغ های مینیاتوری درون گلدان

.

فایل(های) پیوست عکس(ها)
               

مرد که تو باشی ، زن بودن خوب است
از مبان تمام مذکرهای دنیا فقط کافیست پای تو در میان باشد!!!
نمی دانی برای تو خانم بودن چه کیفی دارد...
    عاشقانه دوستت دارم،مرد رویاهای دنیایه زنانه ام...!

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 19:02

معاملات فصلی : با توجه به ماده صدو شسصت ونه مکرر قانون مالیات ، کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی موضوع بند الف و ب قانون مالیاتها ملزم به ارایه صورت معاملات فصلی خود به سازمان مالیاتی میباشند. این ماده شامل اشخاص فعال در مناطق آزاد می شود.

[عکس: fasli.jpg]
برای ارایه معاملات فصلی یا گزارش خرید و فروش فصلی در مورد اشخاص حقوقی ارایه شناسه ملی و یا کد اقتصادی الزامی است . برای اشخاص حقیقی نیز کد ملی را باید در اختیار داشته باشید.
دوره ارسال اطلاعات برای خرید و فروش و قراردادها سه ماهه بوده و می بایست ظرف سی روز پس از پایان هر فصل نسبت به ارسال آن اقدام نمایید.

معاملات فصلی در ایران
صورت معاملات فصلی ، نقشی تمام نما در مبادلات اقتصادی دارد . استفاده از معاملات فصلی زمینه ساز شفافیت اقتصادی و عدالت مالیاتی است . با توجه به اهمیت اجرای ماده ی 169 قانون مالیات های مستقیم و موضوع بندهای الف و ب ماده 95 وظیفه ی تمامی افراد حقیقی و حقوقی است که برای فروش خدمات ، و عرضه ی کالا از صورت حساب فروش کالا استفاده نمایند . همان طور که از نام آن پیداست فهرست معاملات فصلی  باید یک ماه پس از پایان هر فصل به اداره ی امور مالیاتی مربوطه تحویل داده شود .

نحوه ی ارسال معاملات فصلی
از آغاز سال 1391 ، نحوه ی ارسال صورت معاملات فصلی به سه روش : برخط (online) ،غیر برخط (off line) و بر روی لوح فشرده( CD) امکان پذیر می باشد .

1- ارسال معاملات فصلی به روش online
در ارسال معاملات فصلی به صورت برخط (آنلاین ) ، افراد با در در دست داشتن شماره ی کاربری و گذرواژه ، اطلاعات مربوط به خرید و فروش خود را در سامانه ی سیستم وارد می کنند و پس از ثبت نام کد رهگیری را دریافت می کنند.

2- ارسال معاملات فصلی به روش غیر آنلاین
در روش غیر برخط ، نرم افزار جهت جمع آوری اطلاعات بر روی پورتال سازمان قرار می گیرد و مودیان می توانند آن را دریافت کنند وسپس بررسی داده ها رو چک کنند که اگر در رابطه با کد ملی ، شناسه ی ملی ، وکد اقتصادی خطا وجود داشته باشد آن را اصلاح کنند و فایل اکسس رو هم باید روی سی دی رایت کنند . لازم به ذکر است آن دسته از افراد که (access)که نام کاربری و گذر واژه به آن ها اختصاص داده نشده ست و تمایل دارند که اطلاعات آن ها به صورت انلاین و غیربرخط وارد سامانه شود ، می توانند وارد سامانه ی سازمان امور مالیاتی شوند و اقدام به ثبت مشخصات کنند .در این گونه موارد نام کاربری و گذر واژه ی متقضی از طریق اداره ی پست به محل کارش ارسال می گردد.از عوامل مهم در سلامت اقتصادهر جامعه ای ،اعتماد مردم به دستگاه نظام اقتصادی و حضور فعال در نظام اقتصادی کشور می باشد  .

ارائه ی فهرست معاملات فصلی موجب نظم و انظباط مالی و عدم ارائه ی فهرست معاملات فصلی ،طبق دستورالعمل و قانون صادره مشمول پرداخت جریمه ای معادل یک درصد معاملاتی که فهرست آنها ارائه داده نشده خواهد بود . لازم به ذکر است که استفاده کنندگان از شماره ی اقتصادی دیگران نسبت به مالیات بر درآمد و همچین جریمه ی موضوع این ماده به افرادی که شماره ی اقتصادی آنان مورد استفاده قرار گرفته است ،مسعولیت تضامنی خواهد داشت .

افرادی که شماره ی اقتصادی خود را در خصوص معاملات فصلی اعلام نمی کنند ، براساس دستورالعمل های اجرایی در خصوص فروش به دو وضعیت می توان اقدام نمود : اگر مبلغ هر صورت حساب کمتر از 8،800،000 ریال باشد و در این گونه موارد  نیازبه درج شماره ی اقتصادی بر روی صورت حساب نیست .و می توان فروش های مذکور را به صورت تجمیعی در سامانه ی عملیات الکترونیکی مودیان ( بخش معاملات کمتر از 10% حد نصاب معاملات کوچک ) که نیازی به درج شماره ی اقتصادی بر روی صورت حساب معاملات نیست و عدم درج شماره ی اقتصادی معاملات بر روی صورتحساب ها ، مشمول جرایم نخواهد بود . ولی در صورتی که مبلغ صورت حساب معاملات بیشتر از 8،800،000 ریال باشد ، درج شماره ی اقتصادی هر دو طرف معامله ، الزامی میباشد و عدم درج شماره ی اقتصادی برای خریدار و فروشنده ، مشمول جرایم مربوطه می گردد . اگر خریدار از ارایه شماره ی اقتصادی خودداری کند ،ولی فروشنده موضوع مورد معامله و مشخصات خریدار را طی مدت یک ماه از زمان انجام معامله در فهرست امتناع  تکمیل و آن را به  اداره ی امور مالیاتی  اعلام نماید ، فروشنده مشمول جریمه نخواهد شد ولی در غیر این صورت هر دو طرف معامله مسول خواهند بود . سامانه ی الکترونیکی مودیان (http://www.TAX.GOV.ir) می باشد.
 

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 19:02

پمپ های دومکشه عمودی آتش نشانی: ایستگاه های پمپاژ آبرسانی، زه کشی، نیروگاه ها، سیستم های تامین آب در مصارف صنعتی، پمپ آتش نشانی، مصارف دریایی ومصارف عمومی پالایشگاه ها.
[عکس: LI_1386665403_aa45e50cc91e8340fcbe76d72d100eca.jpg]
از پارامترهای اساسی وارزشمند در طراحی ایستگاه های پمپاژ، فضای نصب پمپ و موتور است. به همین دلیل الکتروپمپ های عمودی به دلیل اشغال فضای کمتر جاذبه خاصی نزد طراحان ایستگاه های پمپاژ دارند.
پمپ دو مکشه عمودیDSP-Vاز محصولات جدید شرکت صنایع پمپیران بوده که قابل عرضه به مشتریان می باشد.
طراحی خاص این پمپ به طور کامل در شرکت پمپپیران و بر اساس خواسته های مشتری انجام پذیرفته است.
با توجه به نصب عمودی الکتروپمپ، علاوه بر اشغال فضای کمتر نسبت به حالت افقی، لوله کشی پمپ به علت خطی و عمودی بودن پمپ بسیار ساده و بدون نیاز به هیچ گونه اتصال زانو( حذف افت ها) قابل اجرا می باشد.
این پمپ ها درقسمت تحتانی مجهز به یاتاقان هیدرودینامیکی با خنک کاری بوده که نگهداری چندانی نیاز ندارد.

موارد کاربرد

ایستگاه های پمپاژ آبرسانی، زه کشی، نیروگاه ها، سیستم های تامین آب در مصارف صنعتی، پمپ آتش نشانی، مصارف دریایی ومصارف عمومی پالایشگاه ها.

مشخصات
قطر خروجی:
تا 700 میلیمتر
ظرفیت آبدهی: تا 9000 متر مکعب در ساعت
ارتفاع: تا 190 متر
درجه حرارت سیال:  تا 140 درجه سانتیگراد
فشار تست:  30 بار
 

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 12:25

سلام دوستا خوبم...

این چند روز آخر اتفاقایی افتاده و حرفایی زده شده که خارج از تحمل من بوده!!!

ترجیح میدم برم و آوازک رو به عنوان یه خاطره به حافظه ام بسپرم...من از الان به بعد راه طولانی رو پیش رو دارم...

از آشنایی با همه دوستای قدیمی و جدید خوشحال شدم...

سه سال وقتمو برای اینجا گذاشتم زمان کمی نیست!ولی باید برم!

مواظب خوبی هاتون باشین...سال نو هم کم کم مبارک^_^

در پناه حق^_^
 

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 1:05

ایـــــنـ تَــــختِـ ـ ـ ـ ـهـ ...
ایـــنَــــمـ گَـ ـ ـ ـ ـچـ ...
هَــرکـــیـ بیــــاد یــِهـ جُـــمـــلِهـ قَـشَــنگـ بِـنـــویـــسِـهـ ...




[عکس: bs06l.jpg] مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 1:05

یک مثلی سروده ام

قزین ور میان     دیزینَ ورار

یعنی اگر دخترت را نزنی  به زانویت میزنی!

بجای چک کردن بالشت اول باید توضیح داد که در دنیا چه دام هایی را پسران برایشان پهن میکنند حتی زمانی هم میرسد که با اینکه میدانند دام است اما با فکر غلط یا درست باز هم به ان پای میگزارند

چون وقتی با خدا باشی دیگر چیزی برایت مهم نیست

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 19:40

امده ام که سخن ارم ز هفت در عشق

 
در اول خواستن است
این در را هما میتوانند در هر روزی بگشایدن و وارد شوند
این در دیدن و پسندیدن است

مرحله دوم عشق است
یعنی این که واقعا در دل اورا بخواهی
که ز این در نیز توان گذرت چرا که کم و بیش عشقی در وجود داریم

در سوم معرفت است
یعنی انکه فقط در فکر او باشی و در فکر دگرا ن نباشی
ز این در در این زمان سخت است گذر کردن
اما هستند کسانی که میگذرند

در رابع بی نیازیست
یعنی  انکه محتاج دگران نباشی و خود از خرج خود و او بر ایی
که این در در پاییانی است برای کثرتی اما باز هستند که ز این در نیز عبور کنند

در پنجم هست تنها خواهی
یعنی انکه  دیگر دلت برای او زند و دیران را در اندیشه نیز نپنداری 
اورا از ته جان خواهی و برایش جانانه جان دهی
محدودند عابران این در

در ششم است حیرت
که باید دو طرفه باشد که توانی عبور کنی ز این در
معشوق باید که عاشق را در حیرت عشقش اندازد
اورا ز هر چیزی سیر و بی نیاز سازد
 هر که را که ز 5 عبور کرد این مار گزید
اما مار هایی بودند که عاشقت شدند و هلمی دادند تو زنی اورا
تا انکه او  گزندی رساند ان دل  عاشقت را

در هفتم در فنا است و بس
ز این وادی عاشقی نتوانست گذر کند
گذر کردن ز این forعاشق محال است
این در   کوه است . در  دیوانگیست

چه خوش گفت در کو چه عطار ما


((بعد از این وادی فقر است و فنا
کی  بود  اینجا  سخن گفتن روا
عین ا ین  وادی  فراموشی بود
گنگی، و کری،  و بیهوشی بود))

دری که لیلی و مجنون  در ان ماندند
دری که فرهاد نتوانست بشکند برای شیرین
دری که بابک انرا شکست برای خدایش
دری که شکست بابک برای خواهانش
دری که شکست برای رسیدن به عزیزانش
دری که شکست برای ماندن با خدایش

دربالا  در(فرهاد) استعاره از کوه

بشکند= بشکافد

عطار کوچه(عطار نیشابوری)

 
 

چون وقتی با خدا باشی دیگر چیزی برایت مهم نیست

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 19:40

پرش به انجمن:

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 19:40

امنیت و طراحی وب سایت امنیت یکی از مهم ترین مسائل زندگی هر انسانی می باشد. امنیت به همان مقدار که در دنیای واقعی برای هر شخصی مهم است، در دنیای مجازی نیز اهمیت دارد. دردنیای مجزای و به خصوص در عرصه طراحی وب سایت حفاظت و امنیت اطلاعات بسیار حائز اهمیت می باشد. بدین منظور راه کار های بسیاری وجود دارد تا شما بتوانید از اطلاعات مهم و حیاتی وب سایت خود در وب حفاظت کنید. مختصری در این باره بحث خواهیم کرد:امنیت و طراحی سایت رابطه SSL و طراحی وب سایت SSL چیست؟ در واقع SSl به گواهینامه ای گفته می شود که جهت اطمینان از امنیت وب سایت در طراحی وب سایت طرح ریزی و برنامه ریزی شده است. جهت حفاظت از اطلاعات کاربران سایت مانند حساب کاربری و رمز عبور و... تدابیر امنیتی بسیار مهمی باید در طراحی سایت پیاده سازی شود. اگر امنیت در سایت وجود نداشته باشد هیچ کاربری حاضر به دادن اطلاعات به وب سایت شما نمی باشد که علاوه بر مشکلات عدم اطمینان کاربران و شکست در فروش محصولات شما، مشکلاتی در بهینه سازی سایت شما نیز وجود خواهد داشت. استفاده از ابزارهای امنیتی در طراحی وب سایت یکی از بهترین فعالیت ها جهت امنیت سایت، استفاده از ابزارهای امنیتی موجود در اینترنت می باشد که تعدادی از آنها رایگان هستند و تعدادی دیگر شامل هزینه می شوند. با نصب این ابزار ها بر روی وب سایت خود می توانید امنیت وب سایت را تضمین کنید. این ابزار ها و نرم افزار ها این قابلیت را دارا هستند که به صورت اتوماتیک امنیت در سایت را بر قرار کنند و در صورت بروز مشکلات شما را مطلع سازند. هاست مطمئن در طراحی وب سایت به جرات می توان گفت که هاست مهم ترین عامل در امنیت سایت می باشد. شما باید پس از طراحی وب سایت خود نسبت به خرید یک هاست مطمئن اقدام کنید در غیر این صورت وب سایت شما می تواند توسط هکر ها مورد حمله قرار گیرد. ضعف سرور و وجود داشتن رسوخ در آن می تواند هر هکری را نسبت به حمله به آن سرور تحریک کند پس لازم است که قبل از هر کاری اطلاعات لازم را در مورد هاست خود به دست بیاورید.

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 17:31

یک مثلی سروده ام

قزین ور میان     دیزینَ ورار

یعنی اگر دخترت را نزنی  به زانویت میزنی!

بجای چک کردن بالشت اول باید توضیح داد که در دنیا چه دام هایی را پسران برایشان پهن میکنند حتی زمانی هم میرسد که با اینکه میدانند دام است اما با فکر غلط یا درست باز هم به ان پای میگزارند

چون وقتی با خدا باشی دیگر چیزی برایت مهم نیست

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 13:03

امده ام که سخن ارم ز هفت در عشق

 
در اول خواستن است
این در را هما میتوانند در هر روزی بگشایدن و وارد شوند
این در دیدن و پسندیدن است

مرحله دوم عشق است
یعنی این که واقعا در دل اورا بخواهی
که ز این در نیز توان گذرت چرا که کم و بیش عشقی در وجود داریم

در سوم معرفت است
یعنی انکه فقط در فکر او باشی و در فکر دگرا ن نباشی
ز این در در این زمان سخت است گذر کردن
اما هستند کسانی که میگذرند

در رابع بی نیازیست
یعنی  انکه محتاج دگران نباشی و خود از خرج خود و او بر ایی
که این در در پاییانی است برای کثرتی اما باز هستند که ز این در نیز عبور کنند

در پنجم هست تنها خواهی
یعنی انکه  دیگر دلت برای او زند و دیران را در اندیشه نیز نپنداری 
اورا از ته جان خواهی و برایش جانانه جان دهی
محدودند عابران این در

در ششم است حیرت
که باید دو طرفه باشد که توانی عبور کنی ز این در
معشوق باید که عاشق را در حیرت عشقش اندازد
اورا ز هر چیزی سیر و بی نیاز سازد
 هر که را که ز 5 عبور کرد این مار گزید
اما مار هایی بودند که عاشقت شدند و هلمی دادند تو زنی اورا
تا انکه او  گزندی رساند ان دل  عاشقت را

در هفتم در فنا است و بس
ز این وادی عاشقی نتوانست گذر کند
گذر کردن ز این forعاشق محال است
این در   کوه است . در  دیوانگیست

چه خوش گفت در کو چه عطار ما


((بعد از این وادی فقر است و فنا
کی  بود  اینجا  سخن گفتن روا
عین ا ین  وادی  فراموشی بود
گنگی، و کری،  و بیهوشی بود))

دری که لیلی و مجنون  در ان ماندند
دری که فرهاد نتوانست بشکند برای شیرین
دری که بابک انرا شکست برای خدایش
دری که شکست بابک برای خواهانش
دری که شکست برای رسیدن به عزیزانش
دری که شکست برای ماندن با خدایش

دربالا  در(فرهاد) استعاره از کوه

بشکند= بشکافد

عطار کوچه(عطار نیشابوری)

 
 

چون وقتی با خدا باشی دیگر چیزی برایت مهم نیست

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 13:03

از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن وب اولیه کردند، مسئولان وب سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا، شروع به بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو نمودند. در ابتدا تمام کارهایی که مسئولان وب سایت‌ها باید انجام می‌دادند، ارسال آدرس صفحه یا URL به موتورهای مختلفی که یک «عنکبوت» جهت «خزش» آن صفحه می‌فرستادند، استخراج لینک‌های صفحه به سایر صفحات از درون صفحه، و بازگرداندن اطلاعات یافت شده در صفحه جهت ایندکس شدن بود. فرایند به این صورت است که عنکبوت موتور جستجو، یک صفحه را دانلود و آنرا در سرور موتور جستجو ذخیره می‌کند و یک برنامه دیگر موسوم به ایندکس کننده، اطلاعات مختلفی را درباره صفحه استخراج می‌کند؛ اطلاعاتی از قبیل واژه‌های موجود و محل قرارگیری آن‌ها در صفحه، و نیز وزن خاص واژه‌های بخصوص، و تمام لینک‌های موجود در صفحه، که سپس جهت خزش در زمانی دیگر، در دستور کار قرار می‌گیرد. 
صاحبان سایت‌ها شروع به باز‌شناسی ارزش رتبه بالای سایت خود و در دید قرارگرفتن آن در نتایج موتورهای جستجو نمودند که این امر، فرصتی را برای هکرهای غیر مخرب و مخرب شاغل در بخش بهینه‌سازی موتور جستجو مهیا کرد

طبق نظر یک تحلیل گر صنعتی به نام Danny Sullivan عبارت بهینه‌سازی موتور جستجو احتمالا در سالهای ۱۹۹۷ مورد استفاده قرار گرفت. در ۲ ماه می‌۲۰۰۷، Jason Gambert تلاش کرد تا دفتر ثبت علائم تجاری Arizona را متقاعد کند که (SEO) فرآیندی است شامل دستکاری واژگان کلیدی و نه یک سرویس بازاریابی و از این طریق واژه (SEO) را به عنوان علامت تجاری ثبت کند. وکیل بررسی کننده پرونده، استدلال نامنسجم وی را مبنی بر اینکه «وقتی (SEO) نمی‌تواند ثبت تجاری شود آن هم به دلیل اینکه به یک فرایند عمومی دستکاری واژگان کلیدی اتلاق می‌گردد، می‌تواند یک علامت خدماتی برای تأمین خدمات بازاریابی در حوزه کامپیو‌تر باشد». 
نسخه‌های اولیه الگوریتم‌های جستجو به اطلاعات فراهم شده توسط مسئولان وب سایت‌ها نظیر meta tag واژه‌های کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو مانند ALIWEB اعتماد و اتکا می‌کردند متاتگ‌ها یک راهنمایی برای محتوای هر صفحه فراهم می‌کنند. با اینحال، استفاده از داده‌های متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط مسئولان وب سایت‌ها، بالقوه می‌تواند یک نمایش غیر دقیق از محتوای واقعی وب سایت باشد. داده‌های نادرست، ناقص و ناسازگار در متا تگ‌ها می‌تواند موجب رتبه بندی شدن صفحه برای جستجوهای غیر مرتبط گردد. تولیدکنندگان محتوای شبکه همچنین تعدادی از ویژگی‌های منبع HTML یک صفحه را دستکاری کردند تا رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند. اما هنوز راه درازی را تا 
سئو سایت  داشتند.
با تاکید بر عواملی مانند تراکم واژه کلیدی، که بطور انحصاری تحت کنترل مسئول وب سایت است، موتورهای جستجوی اولیه از سوء استفاده و دستکاری رتبه بندی رنج می‌بردند. به منظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبط تری دارند، نه نتایج مربوط به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مسئولان شبکه بدون وجدان کاری و با استفاده از کلمات کلیدی متعدد پر شده‌اند. از آنجاییکه موفقیت و محبوبیت یک موتور جستجو از طریق توانایی آن در تولید نتایج مرتبط‌تر در قبال هر جستجوی صورت گرفته مشخص می‌شود، کیفیت پایین یا نتایج نامرتبط می‌تواند سبب سوق دادن کاربران به منابع جستجوی دیگر شود. موتورهای جستجو با توسعه الگوریتمی رتبه بندی پیچیده‌تر به این عمل پاسخ دادند؛ که در آن عوامل بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرند و دستکاری را برای مسئولان شبکه، سخت‌تر می‌سازند. Larry page و Sergey Brin دو دانشجوی فارق التحصیل دانشگاه استنفورد یک موتور جستجو موسوم به Backrub را توسعه دادند که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگاریتم ریاضیاتی تکیه داشت. عدی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر که بصورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند مورد دسترسی قرار گرفته، تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند. در واقع، این بدان معناست که برخی لینک‌ها از سایر لینک‌ها قوی‌تر بوده، رتبه صفحه بالا‌تر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب گردهای تصادفی را افزایش می‌دهد. 

Page و Brin، Google را در سال ۱۹۹۸ بنیان‌گذاری کردند. Google درمیان کاربران فزاینده اینترنت، هواداران ثابت قدمی را به خود جذب کرد که 

طراحی وب سایت ساده آن را دوست داشتند. عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه (فراوانی واژه‌های کلیدی، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، لینک و ساختار وب سایت) مورد توجه قرار گرفتند تا گوگل را قادر به این امر سازند که از نوعی دستکاری که در موتورهای جستجویی دیده می‌شود که تنها به عوامل داخل صفحه توجه می‌کنند، اجتناب نماید. علیرغم اینکه به بازی گرفتن رتبه صفحه سخت‌تر بود، مسئولان شبکه سرانجام ابزار‌ها و طرح‌های تولید لینک را جهت تحت تأثیر قرار دادن موتور جستجوی Inktomi توسعه دادند، و این روش‌ها ثابت کردند که به طریقی مشابه می‌توان رتبه صفحه را تحت تأثیر قرار داد. بسیاری از وب سایت‌ها روی تبادل، خرید و فروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند. بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب سایت برای فروش هرزنگاری لینک‌ها می‌شوند. 
تا سال ۲۰۰۴، موتورهای جستجو، طیف گسترده‌ای از عوامل نامعلوم را در الگوریتم‌های رتبه بندی خود جای داده بودند تا اثر دستکاری لینک‌ها را کاهش دهند. در ژوئن ۲۰۰۷، یک گزارشگر از نیویورک تایمز بنام Saul Hansell گفت که گوگل، رتبه بندی سایت‌ها را با استفاده از بیش ۲۰۰ علامت مختلف انجام می‌دهد. موتورهای جستجوی پیشرو یعنی Google، Bing، Yahoo الگوریتم‌های رتبه بندی‌های خود را افشا نمی‌کنند. برخی از شاغلان در SEO روش‌های مختلفی را جهت بهینه‌سازی موتور جستجو مورد مطالعه قرار داده و نظرات شخصی خود را منتشر نموده‌اند. ثبت اختراع‌های مربوط به موتورهای جستجو می‌تواند اطلاعاتی را برای درک بهتر موتورهای جستجو فراهم نماید. 

در سال ۲۰۰۵، شروع به شخصی سازی نتایج جستجو برای هر کاربر نمود. بر اساس تاریخچه جستجوهای قبلی آن‌ها، گوگل اقدام به ایجاد نتایج برای کاربرانی نمود که وارد حساب کاربری خود شده‌اند. در سال ۲۰۰۸، Bruce Clay گفت که «رتبه بندی مرده است» زیرا جستجوی شخصی شده سبب آن می‌گردد. او احضار کرد که بحث در مورد نحوه رتبه بندی یک وب سایت بی‌معنی است؛ زیرا رتبه یک وب سایت، بالقوه برای هر کاربر و هر جستجو می‌تواند متفاوت باشد. 
در سال ۲۰۰۷، گوگل کمپینی به راه انداخت علیه لینک‌هایی که در ازای پرداخت پول، رتبه صفحه را منتقل می‌کنند. در ۱۵ ژوئن ۲۰۰۹، گوگل فاش کرد که اقداماتی در پیش گرفته تا با استفاده از ویژگی‌های nofollow در لینک‌ها، اثر مدلسازی رتبه صفحه را کاهش دهد. Matt Cutts یک مهندس نرم‌افزار شناخته شده در گوگل، اعلام کرد که عنکبوت خزنده گوگل دیگر به طریق مشابه به لینک‌های دنبال نشده نمی‌پردازد تا تأمین کنندگان خدمات SEO را از استفاده از آن در تعیین مدلسازی رتبه صفحه منع نماید. در نتیجه این تغییر استفاده از nofollow منجر به از دست رفتن رتبه صفحه می‌شود. به منظور اجتناب از این امر، مهندسان SEO تکنیک‌های جایگزینی را توسعه دادند که تگ‌های nofollow شده را با Javascript مبهم جایگزین کرده و در نتیجه، مدلسازی رتبه صفحه را می‌سر می‌سازد. بعلاوه چند راه حل پیشنهاد شده است که شامل استفاده از iframes، Flash، Javascript می‌شود.

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 13:03

Nice Boy آنلاین
بنده ی ابدی خدا

ارسال‌ها: 32
تاریخ ثبت‌نام: Feb 2016
اعتبار: 3

تشکر ها: 0
4 تشکر شده در 2 ارسال

ارسال: #3
RE: عید مبارک

مبارک همگان باشد  : )


وقتی دلت باخداست:بگذاررکسی میخواهددلت رابشکند
وقتی توکلت به خداست:بگذارهرچه میتوانند باتوبی انصافی کنندو دلت رابشکنند

چون وقتی با خدا باشی دیگر چیزی برایت مهم نیست

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 20:46

هیچ گاه منطق را فراموش نکنید
همانا شما در بیشتر مواقع
با منطق و طرز تفکر خود میخاهید باکسی حرف بزنید و چیزی را به او بفهمانید
اما این کار درستی نیست
چرا که هر فرد منطق خاصی برای خود دارد و از کار شما
اگر با منطق خویشتن برداشت کند ممکن است برداشت بدی داشته باشد یا...

بنا بر این همیشه بر اساس یک منطق عمومی بیانات خود را بیان کنید 
 

چون وقتی با خدا باشی دیگر چیزی برایت مهم نیست

- - , .

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 20:46